Not rendering correctly? View this email as a web page here.

Logo Antwerp Management School

ALUMNINIEUWSBRIEF - Mei 2018

In onze alumninieuwsbrief geven we je een update over recente ontwikkelingen in onze netwerken. Het is een drukke maand geweest en dus hebben we veel met je te delen. Ontdek hoe je op de hoogte kunt blijven van wat er leeft onder de alumni. Veel leesplezier!

ONTDEK ONS NETWERK

Alumninieuws

Marianne.jpg

En de RES-awards gaan naar…

Donderdag 17 mei vond de eerste editie van de RES-awards plaats. RES, Real Estate Society, is de alumnivereniging van de Master in het Real Estate Management van Antwerp Management School. De uitreiking vond plaats op de Realty beurs en deze oscars van het vastgoed hadden als doel kwalitatieve vastgoedontwikkelingen in de bloemetjes te zetten.

Lees het persbericht

Marianne.jpg

Een nieuwe alumni-vereniging ziet het licht

FinClub is de gloednieuwe alumnivereniging van de Master in Personal Financial Planning (MPFP). Finclub wenst de banden tussen en met AMS-alumni, en MPFP in het bijzonder, in stand te houden en te versterken. Zij wil voortgezette opleidingen in het vakgebied financiële planning stimuleren en MPFP-alumni aansporen zich te blijven ontwikkelen.

MEER INFO OVER LIDMAATSCHAP

Alumni Life Hacks

Blogreeks
Voor deze nieuwe editie van Alumni Life Hacks spraken we met Stefan Lossy, die deelnam aan onze Master in Personal Financial Planning en oprichter is van de nieuwe alumnivereniging ‘Finclub’. Ontdek wat hem motiveert.

LEES DE BLOGPOST

Onze alumnigroepen zijn actief geweest met het organiseren van heel wat succesvolle evenementen. Bekijk de foto’s en lees de verslagen.

sunset-65797_640.jpg

Kunnen we echt een crisis managen?

PuMa
Op 5 mei 2018 organiseerde PuMa, de alumnivereniging van de Master in Publiek Management de tweede editie van ‘Overheid of Overhead’, een terugkerend congres geinitieerd voor het 75jarig jubilleum van de opleiding ‘Master in Publiek Management’. Het thema van dit jaar, ‘Kunnen we echt een crisis managen?,’ is een actueel en relevant onderwerp dat een groot publiek bijeenbracht.
Lees het eventverslag

Actualia Pensioenen

FinClub
Op 8 mei 2018 organiseerde Finclub hun eerste evenement Actualia Pensioenen met prof. Yves Stevens, expert in pensioenplanning. Het was een groot succes met de aanwezigheid van vele alumni en huidige deelnemers. Bekijk hieronder een samenvattende video van het evenement.

Lees het eventverslag

Shanghai Chapter Event

Shanghai Chapter

Op 12 mei organiseerde het Shanghai Alumni Chapter met success hun vierde jaarlijkse event in het bijzijn van alumni van AMS en UA en huidige CEB-deelnemers.

Bekijk een terugblikje

Vooruitblik

Alumni LinkedIn-group

Keep in Touch

Voeg je bij onze alumni LinkedIn-groepen en wees als eerste op de hoogte van exclusieve en up-to-date informatie over aankomende alumni-events, nieuws en updates.

Meld je nu aan

@fter Master Drink - Summer Edition

7 Juni

Laatste kans om je aan te melden voor de @fter Master Drink – nodig zeker je oude klasgenoten uit om je te vergezellen naar Bocadero op 7 juni.

Sustainable Change in Belgium

7 Juni

Ontmoet ondernemers en professionals die zich engageren voor duurzaamheid tijdens Sustainable Change in Belgium op 7 juni.

Fulltime Masters’ galabal

23 Juni

Je bent van harte uitgenodigd voor de het afstudeerbal van onze fulltime masterstudenten op zaterdag 23 juni 2018 bij Antwerp Engineering Company.

Schrijf je in

Join us on social media

facebook twitter instagram linkedin youtube google+