Not rendering correctly? View this email as a web page here.

Golf.jpg

Beste Emmanuelle,

AMS biedt een breed scala aan interessante activiteiten voor alle alumni. Of je nu een honger hebt naar kennis of je hebt ontpopt tot een echte netwerker, of je een atleet bent of een CEO: we bieden activiteiten naar ieders smaak. We zijn dan ook verheugd om je onze lijst met geplande activiteiten te presenteren en hopen je van harte terug te kunnen verwelkomen.

Het alumninetwerk is een bruisende community
Ontdek de activiteiten van onze alumnigroepen

shanghai-alumni-reunion-square.jpg

14 april: Jaarlijkse Shanghai-Alumnireünie
Onze Shanghai-alumni nodigen je uit om AMS-alumni, studenten en vrienden uit Shanghai te vervoegen tijdens onze jaarlijkse meeting in Shanghai.

Voor dit evenement zal Mr. Henry Li, een eMBA-alumnus uit 2003, spreken over de dynamieken van de Chinese financiële markt en de invloedrijkste elementen erop.

Alumni2.png

20 april: Haal meer uit Europa
PuMa presenteert… “Haal meer uit Europa” Of hoe je als overheid slim de Europese besluitvorming kan beïnvloeden.

Mogelijk gemaakt door PuMa (Publiek Management Alumni)

afbeelding-blockchain-1.jpg

20 april: De ins en outs van de Blockchain
M², de Business en IT alumnigroep, nodigt je van harte uit om in gesprek te gaan met experts en Blockchain enthousiastelingen van Blockchain Vlaanderen, om je zo volledig te verdiepen in deze fascinerende wereld en technologie die op het punt staat de online zakenwereld te revolutioneren.

etiket event.jpg

De winst van dit evenement gaat integraal naar

maktaba-1.jpg

24 April - International Business Etiquette & Wine tasting Event

Een formeel dinertje bijwonen bij de Engelse koningin vereist een heel andere aanpak dan een informele vergadering met een groep Japanse zakenlieden. Leer over verschillende standaarden, culturele gevoeligheden en de geschreven én ongeschreven regels van de etiquette met internationaal gastvriendelijkheidsexpert Maarten Bogaerts.
Ontdek dit event!
Dit event is georganiseerd door onze emba studenten

golf.png

2 juni: Alumni Golf Trophy
De Alumni Golf Trophy vindt plaats op 2 juni 2017 in de Ternesse Golf Club. Dit evenement is toegankelijk voor zowel alumni als vrienden van AMS. Dus, als je alumnus bent, aarzel dan niet om een vriend uit te nodigen om je team te vervolledigen in de 18-hole greensome-toernooi (teams van 2 personen), de golfinitiatie of gewoon het diner achteraf.

Alumni6.jpg

6 juni: Leiderschap in familie ondernemingen
Wat mag je verwachten van dit event: een ervaringsdeskundige uit een familieonderneming aan het woord en heel veel ervaringen  om te delen en te leren.

Alumni7.png

8 juni: After Master Drink
We hopen velen van jullie terug te kunnen verwelkomen om samen met AMS-studenten en medewerkers deel uit te maken van deze jaarlijkse happening. We zijn dit jaar zeer trots op Prof. Jamie Anderson, die we zullen presenteren met The Case Centre Award voor zijn Nespresso: What Next? case in de Strategie en Algemeen Management-categorie.

Alumni8.png

22 – 23 september: MPFP Alumni Terugkomdagen
Dit najaar organiseren we voor de 2e maal de MPFP Terugkomdagen. Onze doelstelling is enerzijds een terugkomdag voor alumni van de Master in Personal Financial Planning, anderzijds een seminarie met een aangename uitwisseling van ideeën en een interessante en vernieuwende opfrissing van kennis. Zo ben je op korte tijd weer helemaal up-to-date.

Andere events

We bieden ook een ruim assortiment aan corporate events, waaronder activiteiten van onze expertise centra. Vergeet ook zeker onze Inspiration Day op 25 maart niet! Klik op de afbeelding om het event te bekijken.

CSR_Vitamins-square.jpg Alumni12.png Alumni11.png Alumni13.png

Hopelijk tot snel op een van onze events!

Antwerp Management School
Het Brantijser, Sint-Jacobsmarkt 9-13, BE 2000 Antwerpen