Not rendering correctly? View this email as a web page here.
Read this newsletter in English: click here.

Logo Antwerp Management School

Alumni Newsletter – april 2018

Nu de paasvakantie voorbij is, zijn wij blij om je bij te praten over wat er allemaal gebeurt in ons alumninetwerk. In deze editie van de nieuwsbrief richten we de schijnwerpers op activiteiten die exclusief voor jou, als gewaarde alumnus, georganiseerd worden. Hopelijk tot snel!

ONTDEK MEER OVER ONS ALUMNINETWERK

Blijf in contact en op de hoogte

crisis

Kunnen we een crisis écht managen?

5 mei

Dr. Hugo Marynissen linkt recente wetenschappelijke inzichten aan de praktische aspecten van risico- en crisismanagement.

Hoogtepunten van het event

• Gasontploffing Paardenmarkt Antwerpen door Brandweercommandant & MPM-alumnus Bert Brugghemans
  • Presentatie masterthesis over mogelijke manipulatie van informatie bij het ministerie van defensie door Jimmy Van de Putte

SCHRIJF JE IN

golf

Alumni Golf Trophy
1 juni

Met de Alumni Golf Trophy, onze AMS-klassieker, nodigen we alumni en vrienden van AMS uit voor een spelletje golf of de golfinitiatie op de prachtige Ternesse Golf Club. Mis dit unieke event met geweldige prijzen van onze loyale sponsors niet!

ONTDEK MEER & REGISTREER

laveren_eddy_circle.png

@fter Master Drink Summer Edition
7 juni

Mis jij je voormalige medestudenten? Grijp de kans om ze weer te zien door ze uit te nodigen voor de @fter Master Drink @ Bocadero op 7 juni. Het is de perfecte gelegenheid om andere AMS-alumni en medewerkers te ontmoeten.

laveren_eddy_circle.png

Actualia Pensioenen
8 mei

FinClub, de nieuwe alumnivereniging van de Master in Personal Financial Planning, presenteert ‘Actualia Pensioenen’. Dr. Yves Stevens, professor pensioenrecht, licht de actuele veranderingen in het Belgische pensioenrecht toe, gevolgd door een netwerkreceptie

zelfsturende teams

Zelfsturende teams in praktijk 31 mei

Na een succesvol eerste evenement over zelfsturende teams, organiseert Leadership-4-Al(umni) een workshop over de praktische kant van zelfsturende teams. Dit event heeft maar plaats voor 20 deelnemers, dus wees er snel bij!

Banner Happy with AMS-1

Als AMS-alumnus ben jij onze beste ambassadeur! Omdat we dit zo waarderen willen we je blijven aanmoedigen om onze school bij vrienden en familie aan te raden. Daarom geeft AMS een beloning van 500 euro weg als je een van je vrienden naar onze school doorverwijst.

sunset-65797_640.jpg

Bezoek ons nieuwe gebouw @ Mechelseplein

6 mei

Wil je een sneak peak van het nieuwe AMS-gebouw? Kom dan op 6 mei met ons mee voor een bezoek aan de bouwplaats onder begeleiding van de ingenieurs die verantwoordelijk zijn voor de constructie.

Meer over Open Wervendag

Join us on social media

facebook twitter instagram linkedin youtube google+