Not rendering correctly? View this email as a web page here.

Logo Antwerp Management School

ALUMNI NIEUWSBRIEF: ZOMER 2018

We hopen dat je geniet van deze zomereditie van onze alumni nieuwsbrief. Juni betekent het einde van de reis voor vele van onze executive en full-time master’s deelnemers, die hard hebben gewerkt aan hun eindexamens en de verdediging van hun thesis. Wie geslaagd is, kreeg zijn of haar diploma en werd officieel opgenomen in de rangen van de AMS alumni tijdens de diploma-uitreikingen in Antwerpen, New York en Moskou.

ONTDEK ONS NETWERK

In deze editie van onze alumni nieuwsbrief vind je hoogtepunten uit de diploma-uitreikingen en spannend nieuws over AMS. En wie in september nog een thesis te verdedigen heeft, wensen we veel succes. We hopen je snel in onze alumnigemeenschap te mogen verwelkomen. Veel leesplezier!

WELKOM NIEUWE ALUMNI!

alumni newsletter

AMS verwelkomt een nieuwe voorzitster en brengt hulde aan Guido Kestens voor zijn 8 jaren van toewijding aan AMS

Mimi Lamote - Guido Kestens

“Met veel enthousiasme neem ik de fakkel van Guido Kestens over. Ik kijk uit naar 2019 om samen met het team van AMS en de alumnivereniging de viering van het 60-jarige bestaan van Antwerp Management School tot een succes te maken.” Mimi Lamote, CEO van modelabel Mayerline.

LEES HET PERSBERICHT

Wil je Mimi beter leren kennen? In De Tijd stond dit weekend een mooi interview met haar.

LEES HET INVERVIEW

Eerbetoon aan Guido Kestens, Voorzitter van de Alumnivereniging 2011 – 2018

Op de diploma-uitreiking van de Executive Master’s werd als eerbetoon aan Guido Kestens, nu erevoorzitter van de AMS Alumnivereniging, een video met getuigenissen getoond als dank voor zijn vele jaren van inzet.

BEKIJK DE VIDEO EN KOM MEER TE WETEN OVER GUIDO

EEN TERUGBLIK

De diploma-uitreiking staat helemaal in het teken van de viering van de afgestudeerden en hun families. Dit is het moment waarop studenten de erkenning krijgen voor hun harde werk en toewijding. Hier zijn een aantal hoogtepunten van de diploma-uitreikingen in Antwerpen, New York en Moskou.

moscow graduationFoto van de Diploma-uitreiking van de EMBA in Moskou

Foto's van de diploma-uitreiking van de Executive Master's

Foto's van de diploma-uitreiking van de Full-Time Master's

Livestream van de diploma-uitreiking van de Full-Time Master's

KLIK HIER

Felicitaties aan alle afgestudeerden en welkom bij het AMS alumninetwerk, een netwerk van ruim 25.000 alumni uit 85 landen!

Een aantal hoogtepunten van de diploma-uitreikingen

AMS FONDS

AMS FUND

Antwerp Management School heeft een speciaal fonds opgericht om zijn maatschappelijke verantwoordelijkheid als business school tot uitdrukking te brengen. Tijdens de diploma-uitreiking van de Full-Time Master’s doneerde de studentenraad 1.100 EUR aan het AMS Fonds voor Duurzaam Ondernemerschap.

Meer informatie over het AMS Fonds

MEER HOOGTEPUNTEN

Tijdens de proclamatie reikte onze decaan, Paul Matthyssens, de prijs van Beste Docent uit aan Prof. Dr. Koen Vandenbempt en kondigde hij de winnaars aan van de AMS Mission Award. Bekijk de video met de hoogtepunten voor meer informatie.

Bekijk de video

EEN BLIK VOORUIT

Boogkeers

VERHUIS NAAR DE BOOGKEERS

Op 26 augustus 2018 zal AMS verhuizen naar een nieuwe thuis: Boogkeers. Noteer alvast ons adres: Boogkeers 5, 2000 Antwerpen. We hopen je snel te mogen verwelkomen!

after masterdrink winter ed '18_small square

@FTER MASTER DRINK: WINTEREDITIE

LEG DE DATUM VAST want je bent uitgenodigd voor de @fter Master Drink – Speciale Wintereditie op 13 december 2018. De eerste in ons nieuwe huis: Boogkeers!

Meer info

Shout-out naar Patje!

patje

Patje, de barman van De Hovenier, tegenover AMS, heeft een belangrijke rol gespeeld in het leven van de AMS gemeenschap. Nu we verhuizen naar de Boogkeers, zullen we zijn vriendelijkheid, zijn glimlach en de gezelligheid van zijn bar moeten missen. Bedankt voor je gastvrijheid, Patje.

BEKIJK DE VIDEO OVER PATJE

WE WENSEN JULLIE EEN GEWELDIGE ZOMER

Join us on social media

facebook twitter instagram linkedin youtube google+