Herdenk jouw strategie met de creativiteit van onze studenten

When the going gets tough, our students get going

COVID-19 maakt dat onze bedrijven tegelijk sprintjes moeten trekken en een marathon lopen. Ze moeten niet alleen de dagelijkse werking up & running houden, maar ook hun langetermijnstrategie grondig herdenken. Onmogelijk? Neen, niet echt. Toch niet als je onze studenten voor een deel voor jouw bedrijf laat rennen. Laat hen de analyses of het nodige onderzoek doen voor de opportuniteiten die je graag wil exploreren.

Waarom een in-company project met studenten?

Sta je in deze turbulente tijden niet meteen te springen om studenten binnen te halen? Hier zijn alvast vijf overduidelijke redenen om tóch te springen, en samen met onze fulltime masterstudenten jouw bedrijfsuitdagingen aan te pakken.

in company projects visual

1. Multitasken mag dan een must zijn voor ondernemers, maar niet voor onze studenten. Met een in-company project krijg je er een geëngageerd team van twee tot vier studenten bij. Ze zullen zich acht tot tien weken lang volledig kunnen focussen op jouw bedrijfsuitdagingen.
  2. Onze studenten zijn op en top creatieve Generatie-Z. Opkomende technologieën en markten? Veelbelovende theorieën? Ze zijn helemaal mee. Onze studenten laten zich nog niet beïnvloeden door de dagdagelijkse gang van zaken in een bedrijf. Verwacht je dan ook aan verfrissende inzichten en ideeën.
  3. Die ideeën komen letterlijk van over de hele wereld, dankzij onze internationale studenten. Je kan ook nog eens kiezen uit verschillende vakgebieden, van HR en supply chain tot marketing en innovatie.
  4. Schrik dat de studenten zich door hun enthousiasme laten meeslepen? Dat is nergens voor nodig. Onze faculty volgen de studenten van dichtbij op, geven waar nodig academische input en zorgen dat ze op het goede spoor blijven.
  5. Consultancy kost tijd en geld. Met onze studenten krijg je in korte tijd budgetvriendelijk en kwaliteitsvol advies. Op het einde van de rit krijg je een academisch onderbouwd rapport, inclusief praktische aanbevelingen waar je zo mee aan de slag kan.

Waar wacht je nog op?

Laat de coronacrisis jouw creativiteit en visionair denken niet afblokken. When the going gets tough, staan onze studenten klaar om voor jouw bedrijf meer dan een sprintje te trekken. Contacteer ons en ontdek hoe je met onze studenten van start kan gaan

Ontdek de mogelijkheden